Door op "Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om sitenavigatie te verbeteren, sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen.

Support

Gezond IT-beheer als basis
Gecontroleerd operationele beheertaken uitvoeren. Storingen oplossen, standaardwijzigingen en service releases doorvoeren. Ons supportteam is het vertrouwde, centrale aanspreekpunt voor alle tweede, derde en vierde lijn support tickets binnen jouw ziekenhuis of zorginstelling. Het applicatieteam verzorgt alle wijzigingen en optimalisaties rondom de ingezette applicaties.

Externe collega’s met veel aanvullende expertise

Voor het beheer en de ontwikkeling van de CAMCUBE-Workspace wordt één supportteam samengesteld. In dit team werken jouw eigen IT-beheerder en servicedesk coördinator nauw samen met een vaste support engineer en servicemanager binnen CAM. Waar jouw medewerkers zorgen voor de afhandeling van eerste lijn support tickets, staan wij klaar voor het beantwoorden van vragen gericht op specifieke expertise gebieden.

Gezond applicatiemanagement

Eenzelfde team wordt aangesteld voor alle applicaties die binnen jouw CAMCUBE-Workspace zijn ingezet. Dit team bestaat uit de applicatiebeheerders van jouw organisatie en een vaste applicatiemanager van CAM. Zij bewaken de gezondheid van alle applicaties, verzorgen wijzigingen en updates en houden de onderliggende systeemsoftware aan zowel de gebruiker- als serverzijde actueel.

Drie verschillende support services

Om de CAMCUBE-Workspace binnen jouw ziekenhuis of zorginstelling optimaal te laten functioneren bieden wij drie soorten support modules aan: standaard support (8x5), calamiteiten support (24x7) en monitoring support (24x7). De beschikbaarheid van de CAMCUBE-Workspace, CAMCUBE-Datacenter en andere kritieke dienstverlening zoals klasse 1 applicaties worden altijd 24 x 7 ondersteund.

Standaard support is de centrale module voor al onze support services. Binnen deze module wordt het vaste CAM supportteam aan uw team gekoppeld middels TOPdesk voor een optimale kwaliteit van communicatie en coördinatie.* Zodra er een ticket is aangemeld valideren wij de aanvraag op vooraf gemaakte afspraken. Voor tickets die buiten deze scope vallen wordt in overleg een offerte opgesteld.

*Gebruikt jouw zorgorganisatie (nog) geen TOPdesk? Dan kunnen support tickets via een webportaal bij CAM worden aangemeld.

24x7 calamiteiten support

Als aanvulling op onze standaard support bieden wij 24x7 calamiteiten support en monitoring. De CAM 24x7 calamiteitendekking voorziet in minimaal een calamiteitenmanager (voorwacht) en twee engineers (achterwacht) voor het oppakken en uitwerken van prio 1 meldingen. Vanuit de 24x7 monitoringmodule worden alerts aan het supportteam verzonden en conform de KPI matrix opgevolgd. Kritische alerts worden direct aan de dienstdoende CAM managers gestuurd voor een prio 1 opvolging.

Preventieve controle en onderhoud

Naast het leveren van support kijken wij graag vooruit. Binnen onze managementservices dragen wij zorg voor het preventief controleren en onderhouden van alle fysieke en virtuele infrastructuur onderdelen die door CAM aan jou zijn geleverd. Deze bouwstenen worden door ons doorlopend gemonitord en periodiek middels een proactieve health check bewaakt op beschikbaarheid, prestaties en veiligheid. Zo blijft de CAMCUBE-Workspace gezond, up to date en worden KPI’s gewaarborgd.

Voordelen van
Support
bij CAM IT Solutions
Co-sourcing
Nauwe samenwerking met jouw eigen beheerders
Centrale Ingang
Vast aanspreekpunt voor alle support tickets, geintegreerd middels Topdesk
Proactieve Controle
Preventief onderhoud voor het bewaken van infrastructuur en prestaties
Geïntegreerd Applicatiebeheer
Bewaking en optimalisatie van de belangrijkste applicaties
Flexibele Support Modules
Aanbieding van standaard, calamiteiten, en monitoring ondersteuning
Meer weten?
Neem gerust contact op met Han Hagedoorn. Hij geeft je graag vrijblijvend advies om van jouw werkplek de zorgwerkplek van morgen te maken.
Of stuur een algemeen bericht
bekijk alles

Zo werkt de zorg

Om tegemoet te komen aan specifieke eisen en wensen van verschillende afdelingen, beroepen en situaties werken wij binnen CAM met meerdere werkplektypen, Use Cases noemen wij dit. Om erachter te komen welke Use Cases verschillende zorgprofessionals gebruiken liepen we een dag met hen mee.

Deze ziekenhuizen vertrouwen op CAM

Laatste whitepaper
Windows 10 Enigma
bekijk alle whitepapers
Laatste blog
Uw Applicaties Optimaal Beheren: Onze Expertise, Uw Voordeel
bekijk alle blogs
bekijk vacatures