Platform support

Wij staan voor u klaar

Binnen de CAMCUBE-concept ondersteunen wij uw functioneel beheerders doorlopend op vier manieren, zodat het platform optimaal functioneert. De support services zijn verdeeld in de modules Contractmanagement, Platform Support Desk (8×5), Support (24×7) en Monitoring (24×7).

Uw partnermanager beheert de CAMCUBE-overeenkomst en ondersteunt bij gewenste aanpassingen. Uw beheerders krijgen tijdens kantoortijden telefonische support van onze Platform Support Desk. Deze verzorgt ook de inhoudelijke administratie en communicatie. Voor (potentieel) kritische storingen is er 24×7 een calamiteitenteam beschikbaar, dat maximaal binnen één uur voor u aan de slag is. Via actieve monitoring bewaken we alle kritische onderdelen en de status van uw applicaties.

Geïnspireerd en benieuwd wat
Cam voor u kan betekenen?

Wilt u in een persoonlijk gesprek samen onderzoeken of de voordelen van

ons platform ook op uw situatie van toepassing kan zijn?

Dan kunt u via de onderstaande button een boodschap achterlaten.

U kunt ook altijd bellen met 030-6005030.

Neem contact op

knp_cam