Externe collega’s met veel aanvullende expertise
Voor het beheer en de ontwikkeling van de CAMCUBE-Workspace wordt één supportteam samengesteld. In dit team werken jouw eigen IT-beheerder en servicedesk coördinator nauw samen met een vaste support engineer en servicemanager binnen CAM. Waar jouw medewerkers zorgen voor de afhandeling van eerste lijn support tickets, staan wij klaar voor het beantwoorden van vragen gericht op specifieke expertise gebieden.
Gezond applicatiemanagement
Eenzelfde team wordt aangesteld voor alle applicaties die binnen jouw CAMCUBE-Workspace zijn ingezet. Dit team bestaat uit de applicatiebeheerders van jouw organisatie en een vaste applicatiemanager van CAM. Zij bewaken de gezondheid van alle applicaties, verzorgen wijzigingen en updates en houden de onderliggende systeemsoftware aan zowel de gebruiker- als serverzijde actueel.
Drie verschillende support services
Om de CAMCUBE-Workspace binnen jouw ziekenhuis of zorginstelling optimaal te laten functioneren bieden wij drie soorten support modules aan: standaard support (8x5), calamiteiten support (24x7) en monitoring support (24x7). De beschikbaarheid van de CAMCUBE-Workspace, CAMCUBE-Datacenter en andere kritieke dienstverlening zoals klasse 1 applicaties worden altijd 24 x 7 ondersteund.
Standaard support is de centrale module voor al onze support services. Binnen deze module wordt het vaste CAM supportteam aan uw team gekoppeld middels TOPdesk voor een optimale kwaliteit van communicatie en coördinatie.* Zodra er een ticket is aangemeld valideren wij de aanvraag op vooraf gemaakte afspraken. Voor tickets die buiten deze scope vallen wordt in overleg een offerte opgesteld.
*Gebruikt jouw zorgorganisatie (nog) geen TOPdesk? Dan kunnen support tickets via een webportaal bij CAM worden aangemeld.

24x7 calamiteiten support
Als aanvulling op onze standaard support bieden wij 24x7 calamiteiten support en monitoring. De CAM 24x7 calamiteitendekking voorziet in minimaal een calamiteitenmanager (voorwacht) en twee engineers (achterwacht) voor het oppakken en uitwerken van prio 1 meldingen. Vanuit de 24x7 monitoringmodule worden alerts aan het supportteam verzonden en conform de KPI matrix opgevolgd. Kritische alerts worden direct aan de dienstdoende CAM managers gestuurd voor een prio 1 opvolging.
Preventieve controle en onderhoud
Naast het leveren van support kijken wij graag vooruit. Binnen onze managementservices dragen wij zorg voor het preventief controleren en onderhouden van alle fysieke en virtuele infrastructuur onderdelen die door CAM aan jou zijn geleverd. Deze bouwstenen worden door ons doorlopend gemonitord en periodiek middels een proactieve health check bewaakt op beschikbaarheid, prestaties en veiligheid. Zo blijft de CAMCUBE-Workspace gezond, up to date en worden KPI’s gewaarborgd.

